یزدفردا: معاون سياسي سپاه الغدير استان يزد گفت: هدف اصلي از طرح برگزاري رفراندوم غائله‌آفريني و فتنه‌انگيزي است.

به گزارش خبر نگار یزدفردا، محمود زارع‌زاده صبح امروز در جمع بسيجيان پايگاه شهيد مدني شهرستان مهريز اظهار داشت: اظهارات اخير سيد محمد خاتمي در مورد برگزاري رفراندوم سخن خودش نيست بلكه او دانسته يا ندانسته سخنگوي سازمان سيا آمريكا شده است.
وي با اشاره به اهميت بحث ولايت در جامعه اسلامي افزود: ولايت مانند كشتي قرص و محكمي است كه بر فراز امواج طوفاني دريا قرار دارد و كساني كه سوار بر اين كشتي هستند از خطرات ايمن و محفوظ مي‌ماند و اگر خارج از كشتي باشند، خطر غرق شدن آنان را در هر پست، سمت و قدرتي كه باشند، تهديد مي‌كند و افرادي كه جلوتر و يا عقب‌تر از قافله بمانند مسير طاغوت را اتخاذ كرده‌اند و محكوم به فنا هستند.
زارع‌زاده خاطرنشان كرد: هدف از تشكيل انقلاب اسلامي زمينه‌سازي براي انقلاب حضرت مهدي (عج) است و افرادي كه در اين مسير همراهي نكنند و با اين هدف والا مخالفت داشته باشند، كنار گذاشته مي‌شوند زيرا آنها با جدايي خود از جريان انقلاب اسلامي، عوامل طرد خود را فراهم كرده‌اند.
وي در خصوص انتخابات دهم رياست جمهوري و حاشيه‌هاي آن نيز اظهار داشت: انتخابات رياست جمهوري دهم مهم‌ترين و سرنوشت‌‌سازترين انتخابات دوران انقلاب به شمار مي‌رود و اين انتخابات در زمان حساس و موقعيت فعلي نظام از ويژگي‌هاي الهي برخوردار بود.
وي عنوان كرد: به واسطه اين انتخابات بركات بزرگي نصيب ملت و انقلاب اسلامي شد و مهم‌ترين بركات آن جدا شدن و شناسايي رسوبات و آلودگي‌هايي بود كه به بدنه نظام در پناه پست‌ها و سمت‌هاي دولتي چسبيده شده بودند و هم‌اكنون پس از 30 سال از گذشت انقلاب ماهيت خود را نمايان كردند.
زارع‌زاده اظهار داشت: شناسايي ماهيت دشمنان دوست‌نما با ميلياردها دلار هزينه امكان‌پذير نبود اما به واسطه انتخابات دهم رياست جمهوري به آساني و با توجه به عنايت خداوند به اين نظام و انقلاب امكان‌پذير شد و هم‌اكنون ملت ايران به راحتي و با كمترين هزينه آنان را شناسايي كردند و با وحدت و همدلي اين لكه‌ها را از دامن انقلاب كنار خواهند زد.
معاون سياسي سپاه الغدير استان يزد يادآور شد: حاشيه‌هاي بعد از انتخابات دهم نمايشنامه‌اي بيش نبوده است كه مردم بازيگران آن را مي‌ديدند اما صحنه‌گردان‌هاي اصلي و دشمنان اين انقلاب در پشت صحنه حضور داشتند كه هدف اصلي آنها نيز ريشه‌كني انقلاب بود همان‌گونه كه درانتخابات خرداد 76 نيز سيد محمد خاتمي بازيگري بيش نبود در حالي كه صحنه‌گردان اصلي كساني بودند كه تقدس‌گرايي و اسلاميت نظام را هدف قرار داده بودند و حتي قرآ‌ن و عصمت ائمه اطهار (ع) را نيز زير سئوال بردند.
زارع‌زاده همچنين ادامه داد: احمدي‌نژاد مانند موسايي است كه در زمان فرعون و در دوران اصلاحات تربيت شد و به تنهايي به جنگ فرهنگ اشراف‌گرايي رفت و چه تهمت‌هايي كه در اين مبارزه به وي نزدند.
وي گفت: عده‌اي توهين‌ها و تهمت‌هاي بسياري به دولت وي زدند و او را به تمسخر گرفتند اما او با عنايت به رهنمودهاي رهبر انقلاب و هدف والاي خود در مقابل اين تهمت‌ها ايستاد و شعارهاي انتخاباتي خود را در اوج نامردي‌ها عملي ساخت.
زارع‌زاده اظهار داشت: دشمنان انقلاب براي تضعيف انقلاب وضعيت دولت نهم را بحراني خواندند، قتل‌هاي زنجيره‌اي و حوادث كوي دانشگاه را به وي نسبت دادند، به سازمان صدا و سيما و شوراي نگهبان كه در حيطه اختيارات رهبري است، تاختند تا شايد بتوانند نيات پليد خود را اجرايي كنند اما ملت ايران در انتخابات اخير جواب آنان را به درستي داد.
معاون سياسي سپاه الغدير يزد در مورد خطبه‌هاي هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه تهران نيز افزود: با توجه به اينكه هاشمي يكي از مهره‌ها و ستون‌هاي اصلي نظام انقلاب اسلامي است و در اين مسير مشكلات فراواني را تحمل كرده است، انتظار مي‌رفت كه وي در خطبه‌هاي خود، مردم را به آرامش و همدلي دعوت كند اما متاسفانه خطبه‌هاي وي اسفناك بود.
زارع‌زاده خاطرنشان كرد: رفسنجاني در خطبه اول به بهانه شخصيت پيامبر(ص) مسائلي را مطرح كرد كه در شان انقلاب و شخصيت وي نبود و در خطبه دوم نيز مردم را به قانون‌گرايي دعوت مي‌كرد در حالي كه كسي نبود كه از وي سئوال كند چه كسي بي‌قانوني كرده و چه كسي مردم را به بي‌قانوني تحريك كرده است.
وي ادامه داد: سخنان احمدي‌نژاد در مناظره‌ها بي‌ربط نبوده است و آنان بايد هزينه برخورد با انقلاب و نظام را به سنگيني پس بدهند و مسئله طلحه و زبير فقط خاص زمان امام حسين (ع) نبوده بلكه در دوران انقلاب اسلامي ايران نيز بسياري از افراد ريزش كردند و از جامعه طرد شدند.
زارع‌زاده افزود: آيا رواست كه هاشمي با آن همه وجاهت و افتخار، دستمايه يك عده جوان خام و رسانه‌هاي غربي شود كه با تمسخر دين و به بهانه نماز، پسران با كفش در كنار دختران بدحجاب در مكان مقدس نماز جمعه بايستند.
وي تاكيد كرد: چرا بعضي‌ها از سرنوشت منتظري و مراجع تقليد ديگر كه مسيرشان را از مسير انقلاب جدا كردند، عبرت نمي‌گيرند، آنان سعي كنند در اين ديار فاني عاقبت به خير شوند.
زارع‌زاده گفت: انقلاب مخملي و رنگين كه مدنظر آقايان بود توسط مردم شكست خورد و مسئولان آن از جانب همين مردم طرد شده‌اند و طراحان اصلي اين اغتشاشات محكوم به‌فنا هستند.
وي افزود: مقام معظم رهبري در اينگونه مسائل و حاشيه‌هاي به‌وجود آمده در كمال بزرگواري و نهايت تواضع، نسبت به عوامل اصلي خويشتن‌داري كرده‌اند و آيا آقايان جواب اين همه محبت و تواضع را چگونه دادند.
زارع‌زاده تصريح كرد: اين افراد خودشان مي‌خواهند ماهيت خود را به ملت ايران نشان دهند و رسوا شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا